Із 1 квітня 2025 року фізичні особи-підприємці більше не можуть отримувати післяплату готівкою через відділення “Нової пошти”. Про це повідомили у платіжній системі NovaPay.
Що змінилося для підприємців
Відтепер, відповідно до Постанови НБУ №101 від 23 серпня 2024 року, усі розрахунки між ФОПами та клієнтами мають здійснюватися виключно в безготівковій формі. Це рішення спрямоване на посилення контролю за фінансовими операціями та боротьбу з тіньовою економікою.
- Післяплата буде зараховуватися лише на банківські рахунки;
- Гроші можна буде знімати після зарахування на рахунок;
- Для роботи через “Нову пошту” обов’язково мати офіційно відкритий рахунок у банку або фінансовій установі.
Як підприємцям отримувати кошти
Щоб і надалі отримувати оплату за свої товари або послуги, ФОПам потрібно:
- укласти договір контролю оплати з NovaPay;
- відкрити приватний або підприємницький рахунок у NovaPay чи іншому українському банку.
Відкрити рахунок у NovaPay можна за допомогою мобільного застосунку компанії. При цьому діє норма Інструкції НБУ №103 від 25.09.2018 року, яка передбачає зарахування коштів від готівкових переказів лише на рахунки суб’єктів господарювання.
Кого стосуються нововведення
Нові правила стосуються виключно фізичних осіб-підприємців. Для звичайних покупців, які отримують посилки чи оплачують замовлення, порядок взаєморозрахунків у “Новій пошті” залишається без змін.